På Balletkompagniet tilbyder vi pladsgaranti for vores nuværende elever, så man undgår at skulle konkurrere om pladserne – både internt og med nye elever.
Automatisk tilmelding
Elever bliver ikke meldt ud efter sidste undervisning i juni, men får i stedet automatisk en plads på næste sæsons hold.
Personlig holdanbefaling
Hver elev modtager i marts en mail med en individuel anbefaling om, hvilket hold vi vurderer, vil passe bedst efter sommerferien.
Pladsen er sikret inden nye elever tilmeldes
Tilmeldingen for nye elever åbner den 5. juni, hvor pladserne hurtigt kan blive fyldt. For at sikre vores nuværende elever en plads overføres alle automatisk til de nye hold inden tilmeldingen åbner for andre.
For at reservere din(e) plads(er) opkræves en pladsgaranti på 35 kr. pr. hold, som trækkes 1. juli.
Hvis du er tilfreds med vores holdanbefaling, skal du ikke gøre noget – din tilmelding fortsætter helt automatisk, og du har sikret din plads til næste sæson.
Vores holdanbefaling er baseret på alder og anciennitet men også med hensyn til elevens kunnen og modenhed. Vi tager hensyn til holddynamikken, og sociale relationer. Hvis en elev udviser særpræget modenhed og kunnen kan der gøres undtagelser, da en sådan elev kan have behov for at træne med elever som er ældre end eleven selv.
Som udgangspunkt rykker børnene mellem 2-6 år både aldersgruppe og niveau hvert år. De større børn, unge og voksne kan godt blive i samme aldersgruppe i et par år, og rykker niveau efter kunnen.
Du skal kontakte os inden 5. juni, hvis du ikke ønsker pladsgaranti.
Du kan se alle vores hold for sæson 2025/26 HER og finde alternativer.
Når du har fundet et ønsket hold, så kontakt Jeannette i administrationen, som sidder klar på ballet@balletkompagniet.dk.
Vi glæder os til endnu en fantastisk balletsæson!