Handelsbetingelser for Balletkompagniets balletundervisning

Kommunikation
Balletskolen kommunikerer udelukkende på mail, hvor vi sender info ud omkring undervisning, forestillinger mv. Sørg derfor for at informere os, hvis du skifter e-mailadresse.
 
Betaling og evt. momspålæggelse
Balletkompagniets hold betales månedligt. Der betales ved indmeldelsen via betalingskort og abonnement oprettes. De månedlige betalinger løber indtil en evt. udmeldelse. Prisen er et gennemsnit af hele året, derfor er det samme pris hver måned, uanset om der er ferie, helligdage
eller forskellige antal undervisningsgange. Det koster 35 kr. i juli måned at have en plads på et hold. Tilmelder du dig sent på måneden vil du få noget af månedskontingentet retur efter et par dage.
Balletskoler er pt. momsfritaget. Regeringen tvinges muligvis til at indføre moms på fitness og herunder undervisning i kulturelle discipliner. I det fald, vil vi være nødt til at tillægge vores priser moms, hvilket betyder at alle priser stiger med 25%, hvis fritagelsen forsvinder. Læs evt. mere her.
 
Stoppe på balletskolen
Hvis du ønsker at stoppe på balletskolen, skal vi modtage en udmeldelse på mail: ballet@balletkompagniet.dk. Vi har én måneds opsigelse, og skal orienteres på mailen ballet@balletkompagniet.dk senest d. 25. i måneden for at opsigelsesperioden træder i kraft. Hvis udmeldelsen sker efter d. 25. i måneden, vil udmeldelsen ske med yderligere en måneds opsigelse. Skriv meget gerne i din mail en bemærkning om, hvorfor du stopper. Det er ikke muligt at afmelde sig direkte fra sin klubmodul-profil. Eksempel: en udmeldelse sendt på mail d. 25. januar vil gælde pr. 28. februar, og der betales kontingent sidste gang 1. februar. En udmeldelse sendt til os på mail d. 26. januar vil gælde pr. 31. marts, og der hæves kontingent 1. februar og 1. marts hvorefter betalingen ophører. Eleven er velkommen til at deltage i undervisningen i opsigelsesperioden.
 

Prøvetime
Det er muligt at booke en prøvetime på de hold, som ikke er fyldt op. Book din prøvetime online – bemærk at du skal oprette en profil. Hvis du efter prøvetimen ønsker at fortsætte på holdet, skal du tilmelde dig via hjemmesiden under punktet SKEMA OG TILMELDING. Man er altid velkommen til at tage en ven eller veninde med, som vil prøve at danse ballet, bare husk at booke prøvetime til dem.

Minimum holdstørrelse
Vores ballethold kræver 7 tilmeldinger, for at holdet kan oprettes – vi finder altid en løsning, men vi kan godt finde på at rykke lidt rundt på holdene, hvis et hold har for få tilmeldinger.

Handelsbetingelser for Balletkompagniets webshop

Vi benytter kun godkendte betalingsmetoder. Den elektroniske betaling sker via en krypteret forbindelse, der er godkendt til formålet. Balletkompagniet bruger udelukkende personoplysninger såsom adresse, e-mail og telefonnummer til fremmelse af ekspedition.

Ekspeditionstid & forsendelse
Vi pakker og poster varer de fleste hverdage og pakker ikke på helligdage og i skoleferierne.
Alle ordrer tillægges et forsendelsesgebyr, dog kan der vælges gratis fragt for køb på over 500 kr.


Oplysninger om butikken
Vi modtager følgende kort: Mobilepay, Dankort, Mastercard mv.

Vi sælger varer inden for følgende kategorier: Ballettøj og -sko Vi modtager følgende valutaer: DKK
 
Personoplysninger
Balletkompagniet behandler alle personoplysninger fortroligt. Ingen af disse oplysninger overdrages, videresælges eller offentliggøres for tredjemand.

Fortrydelse
Varer kan sendes retur inden for 30 dage, så længe varen er ubrugt og i original emballage. Husk at skrive ordrenummer på forsendelsen. Kunden betaler selv for returfragten, eller indleverer varerne i receptionen ved Bernstorff Slot.

Returadresse
Balletkompagniet
Bernstorff Slot
Jægersborg Allé 99

2820 Gentofte

Bemærk at forsendelsesgebyret for returvarer ikke refunderes.