Vi har taget konsekvensen af Postnords forsinkelser på levering af post de seneste par måneder, og har nu skiftet dem ud med GLS.

Til at starte med troede vi, at det var juletravlhed hos Postnord, der forårsagede forsinkelser på nogle af de pakker, vi sendte afsted til vores kunder i november og december. Udover at vi pludselig fik rigtig travlt med at sende nye pakker ud til kunderne, der jo ventede på deres gaver, som gerne skulle ligge under træet juleaften, så var det også langt fra det serviceniveau, vi hos Balletkompagniet gerne vil yde. Situationen var mildest talt ikke optimal.

Forsinkelserne viste sig at fortsætte ind i januar, og selvom vi personligt ikke har kunne få en forklaring på, hvad der er årsagen til de mange forsinkelser, er der røget flere undskyldninger ud i medierne fra Postnord de seneste par uger. Det er desværre ikke nok for os, som må tage ansvaret for, at nogle af vores kære kunder ikke har modtaget deres bestilte varer i tide. Derfor er det os en glæde at meddele, at vi endelig har fået en god fragtaftale i hus, der betyder, at varer købt i vores webshop vil blive sendt med GLS fremover.

Når du køber varer hos os, vil det nu være muligt at vælge levering hjem til din private adresse (69 kr.) eller til en pakkeshop efter eget valg (49 kr.). Priserne er en anelse højere end hidtil, men vi lægger altså vægt på en mere sikker løsning, og til gengæld får du dit ballettøj indenfor 1-2 hverdage!

Vi håber, I bliver glad for ordningen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *